.png)
Outsourcing
Ben je op zoek naar een langdurige, kwalitatieve oplossing voor je klantenservice waar persoonlijke aandacht voorop staat, dan ben je bij ons aan het juiste adres! Door je serviceafdeling aan ons uit te besteden, weet je zeker dat je klanten altijd in goede handen zijn. Samen zorgen we ervoor dat het karakter van jouw organisatie tot leven komt.
Wanneer service belangrijk is, maar tijd beperkt is.
Je organisatie groeit snel. Je focus ligt op je product, financiën, operaties, logistiek en marketing, maar wat gebeurt er met service? Service is de component die vaak als laatste komt voor veel snelgroeiende organisaties, zelfs als de oorspronkelijke bedoeling was om het een topprioriteit te maken. Vaak hebben we onze klanten in vergelijkbare situaties gezien, en met dit in gedachten zijn we begonnen met het aanbieden van complete outsourcingoplossingen.
Op deze manier kunnen we je klantenservice afstemmen op de visie en tone of voice van je bedrijf, gebruik maken van onze expertise en kennis om constant te innoveren en je tijd te besparen door alleen de wekelijkse hoogtepunten en conclusies te delen. Zodra we starten, verzamelen we een dedicated team of teamlid voor je en schalen we op wanneer nodig met onze flexibele klantenservicepool. Vervolgens reorganiseren we alle klantenserviceprocessen en -beleid waar nodig, zodat we efficiënt en klantvriendelijk kunnen werken.
Hoe het werkt
Op basis van je specifieke behoeften creëren we een op maat gemaakt aanbod. Behoeften kunnen onder andere het gebruik van verschillende communicatiekanalen, het beantwoorden van klanten in meerdere talen, specifieke openingstijden en op maat gemaakte KPI’s zijn. Zodra alle behoeften zijn geïdentificeerd, baseren we onze prijsstelling op je maandelijkse ordervolume. Voor elke bestelling die in je webshop wordt geplaatst, nemen we een klein bedrag, wat aan het einde van elke maand wordt gefactureerd.