Stone & Bridges

Consultancy

Profiteer van onze 15 jaar ervaring in de branche om jouw bedrijf te laten groeien en de klantervaring te verrijken. Ontdek deskundige consultancy voor uitzonderlijke service!

Consultancy

Wat je ook tegenkomt, wij hebben het gezien.

Onze oprichter Anouk begon haar carrière in klantenservice in 2007. In de afgelopen 15 jaar was zij verantwoordelijk voor verschillende klantenserviceafdelingen van organisaties zoals Bloomon, Filling Pieces, Patagonia, Daily Paper en Veloretti. Ze heeft klantenserviceteams opgebouwd in heel Europa, in verschillende industrieën en tijdens verschillende stadia van het bedrijf. Met de kennis die ze tijdens deze ervaringen in de afgelopen 15 jaar heeft opgedaan, heeft ze een solide basis gelegd voor duidelijke, toegankelijke en resultaatgerichte consultancy.

Of je nu worstelt met operationele en logistieke problemen, klanttevredenheidsdoelen die je wilt bereiken, personeelsuitdagingen of IT-infrastructuurbeheer, wij zijn er om je te helpen duidelijke doelen te stellen en een solide strategie op te stellen om deze doelen te bereiken. We hebben een bewezen staat van dienst en de opgebouwde ervaring om je te adviseren bij de uitdagingen waarmee je te maken hebt.

Hoe het werkt.

Laten we in contact komen, laat ons weten wat jouw huidige klantenservice-uitdaging is. Zodra we beginnen, starten we meestal met een brainstormsessie om het probleem of de situatie die je doormaakt te identificeren. Met deze input stellen we een actieplan op met taken en deadlines om je doelen te bereiken. Met onze pragmatische aanpak gaan we binnen twee weken na onze eerste brainstormsessie in actie. Met een vaste projectprijs vooraf, weet je precies wat je kunt verwachten voordat we beginnen. Bel of stuur ons een e-mail voor meer informatie.

Consultancy

Kick-off sessie

We beginnen met een kick-offsessie, meestal in de vorm van een brainstormsessie of een strategiemeeting, waarin we de tijd nemen om jouw bedrijf, jouw uitdagingen en jouw ambities te begrijpen. Dit eerste gesprek draait om het identificeren van de belangrijkste uitdagingen en kansen binnen jouw klantenservice. Of je nu te maken hebt met logistieke problemen, onduidelijke processen, inefficiënties binnen jouw team of de klanttevredenheid wilt verbeteren, deze sessie legt de basis voor alles wat volgt. Het is jouw moment om te delen, en ons moment om te luisteren en de juiste vragen te stellen.

Het sollicitatieproces

Consultancy

Stippellijntje
Stippellijntje

Planning & kernpijlers

Op basis van wat we tijdens de kick-off ontdekken, helpen we je je focus te bepalen door drie kernpijlers te selecteren uit een raamwerk van zeven: CX Operations & IT, Klanttevredenheid, Rapportage, Voice of the Customer, Tone of Voice, Team en AI Agent. Deze pijlers vormen de strategische ankers voor het project. Samen stellen we een duidelijk actieplan op met op maat gemaakte deliverables en tijdlijnen. Alles wat we voorstellen, is ontworpen rond jouw merkidentiteit, teamcapaciteit en bedrijfsfase. Deze fase zorgt ervoor dat we werken aan wat voor jou belangrijk is, met een pragmatische structuur.

Stippellijntje
Stippellijntje

Implementaties en acties

Zodra de pijlers en het plan zijn vastgesteld, is het tijd om actie te ondernemen! Onze consultancy is niet theoretisch, maar praktisch. We duiken in jouw systemen, teams en processen om verbeteringen door te voeren die direct bijdragen aan de door jou gekozen pijlers. Dit kan variëren van het verfijnen van rapportage dashboards, het coachen van jouw team, het herzien van workflows, het optimaliseren van tools of het verbeteren van de klantcommunicatie.

Stippellijntje
Stippellijntje

Levering en resultaten

Zodra we de in het plan beschreven werkzaamheden hebben afgerond, zorgen we ervoor dat elk resultaat gekoppeld is aan een concreet resultaat. We bieden je tastbare resultaten, gedocumenteerde processen en duidelijke vervolgstappen, zodat de verbeteringen op de lange termijn duurzaam zijn. Deze laatste fase omvat vaak overdrachtsmaterialen, training en aanbevelingen. Met een vaste projectprijs vooraf weet je wat je kunt verwachten voordat we beginnen. Dit garandeert transparantie en geeft je precies inzicht in de omvang en investering.

Services

Contact

Laat klantenservice aansluiten bij jouw bedrijfsvisie

Groei met vertrouwen terwijl wij zorgen voor jouw klanten

Cookies

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.
Accept No thanks
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website.